Bebisnamn....

Jahopp.... nu har vi tydligen äntligen kommit överrens om bebisnamn, både kille & tjej!!! Känns härligt.... så lilleplutt nu är det bara att titta fram ur ditt trånga gömställe i min mage!!!

När Harry va på dagis idag så va jag & Micke hos min bm... förhoppningsvis för sista gången!!!
Hon skrev sammanfattningen av min graviditet & hur jag vill ha det på förlossningen!!! Wiiiiie nu är det nära!!!
Tyvärr fick jag inget "åååh men den kommer nog väldigt snart" när hon klämde på magen....
Men den är fixerad & magen är enorm!!! Jag ligger en bra bir över översta kurvan, haha lilltjockis!!
Hjärtljudet va 140-145 & allting va kanon!!
Jag hade gått upp 2.5kg på två veckor.... så nu har jag tyvärr passerad min mardrömsviktgräns.... KATASTROF!!!
Men men det är bara att ligga i sen när lillplutt är ute!!
MItt blodtryck var ganska högt & jag måste skärpa mig med järntabletterna nu det sista för jag låg bara på 108 där....

Fick precis ett litet samtal....hehe då va man taxi imorn kl 06.30 till min underbara Angi!!! Undrar va Harry kommer tycka om detta imorn.... men bara just för att jag för en gångs skull har nåt å göra så tidigt på morgonen så kommer väl lillskrutt ta sovmorgon... hahahaha, skulle inte förvåna mig!!!! Men det är ju bra för Mickes del i så fall.... slipper "stackars" han gå upp "sååååå" tidigt...

Näpp... imorn får det bli lite bilder oxå... det va länge sen nu!!

Bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback