Redan 1 vecka....

Shit va fort tiden går.... Wilma är redan 1 vecka idag!!!!

Livet flyter på bra här hemma men fyy va jobigt det är att behöva säga till min älskade Harry att mamma inte kan göra det å det å det.... & att mamma får stanna hemma både när han ska lämnas & hämtas på dagis.... usch usch usch igår va ingen bra dag... tårarna bara sprutade på mig!!!
Som tur är verkar jag ha mycket mer ont av det än va Harry har!!

Men idag är en ny dag & livet känns lite lättare igen!! Jag är dock lite nervös över hur det ska gå när Micke åker till dk igen.... oj oj oj säger jag bara!!!

Måste ju även berätta att jag vägde mig i morse för första gången sen förlossningen & kan ni gissa???? Jag gick upp 12kg med Wilma & jag har gått ner 12kg på en vecka!!!!!!!! Wiiihooooo nu är det bara det gamla fläsket kvar hehe!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj jäklar! vilken viktnedgång :)

2010-10-06 @ 13:03:12
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Visst blir man lycklig :D

Pontus kilon tog 2 veckor ; )

2010-10-06 @ 15:02:48
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback