Världens sötaste!!!

Igår fick jag mig världens sötaste överraskning när jag skulle gå & lägga mig.... Harry hade nämligen smygit in & lagt sig i min säng & gosat in sig under täcket & somnat!!!! Han såg verkligen ut som en lite prins när han låg där så sött & sov... åååh va livet vore tråkigt utan dig mitt lilla hjärta!!!

För övrigt så va min stora älskling i tidningen idag igen!! Visserligen ingen bild, men det stod hur det hade gåt för honom i Gävle & lite sånt!!

Jag tog mig iväg till jobbet idag trots att jag fortfarande itne mådde helt hundra.... men det blev bara 2½ timmas jobb för mig innan jag kände att det nog va lika bra att gå hem & lägga sig igen... jaja tur att jag är ledig i två dagar nu iallafall!!!

När lillen har somnat sen så ska jag ta mig en lång härlig dusch innan jag kryper ner i soffan & myser med voffsingen!!

Hej hej så länge!!

Nä men nu höll jag ju på att glömma en sak....
Om jag skulle be DIG som läser om att få en smörgås, en hal Hönökaka, skulle du då ge mig en halvmåne eller en halv halvmåne???
Lite spännande att se va ni anser.... (det är ett litet internt skämt just nu)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag skulle ge dig en halv halvhönekaka tror jag =)

2010-06-01 @ 19:47:30
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback