Sitter här & hoppas....

.... på att min lille vilding på övervåningen ska somna snart så att det inte blir som igår!!! Resultatet av att han inte sover middag brukar nämligen vara att han är halvgrinig hela dagen sen.....
Idag har vi inte tid med sånt för vi ska nämligen äntligen ta tag i våran trädgård & plantera blommor & göra fint i alla rabatter!!!

Imorn ska jag ha utvecklingssamtal med chefen innan jag börjar jobba.... jag skulle fundera över va jag vill ta upp.... hmmm..... bra fråga..... jag går ju hem om en månad oxå så det känns väl helt ärligt itne så viktigt just nu!!!

Igår fick jag förresten veta en jätterolig nyhet!!! Shit va shockad jag blev, detta hade jag verkligen inte väntat mig!!!!

Nä nu får jag gå upp & se va gangstern håller på med innan han river hela sitt rum, IGEN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback