Jössös va vädret ändrade sig snabbt idag....

Hela förmiddagen va vi ute på våran baksida & njöt av det fina vädret!!! Det va ju verkligen kanonväder!! Massa bus blev det med både bollar, krattor, spadar, kritor, skottkärra..... hmm ja i stort sett alla leksaker han kunde hitta!!! Favvisen va dock såpbubblorna.... tyvärr va det ju inte så lätt att blåsa & få så fina bubblor som mamma kunde.... hihi min lille sötprins!!

Harry fick i sig lite mellanmål innan han stupade i säng vid 11.30.... Då åkte älsklingen till dk & lämnade mig alldeles ensam & övergiven... eller ja inte direkt kanske men....

När lillen vaknade igen va det dags för pannkakor som jag lovat honom! Då kom även Linda & mumsade lite med oss!!
Sen tog vi en lite promenad till kiosken & köpte glass innan ösregnet började.... fy va snabbt vädret vände!!
Men men då blev det desto mera bus innomhus istället resten av dagen!

Ingen har väl förresten missat min älskling i ttela idag??? Hihi jag är så stolt över honom & han blev kanonfin på bilderna.... tyckte iallafall jag!!!!!!!!

Här kommer ett smakbrov av tts bilder:


& resten av bilderna är så klart på lillprinsen!!





Han va verkligen totalt slut efter en hård förmiddag med mamma & pappa i trädgården....

Kommentarer
Postat av: sofia

så klart vi inte missade dem bilderna...hihi

kram

2010-05-18 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback