Jag är så lycklig!!

Jag har väldens finaste & charmigaste son.... det går ju bara inte att hålla sig för skratt när han kommer med sina små kommentarer & gapskratt....Han är det absolut bästa som hänt mig, tätt följt av Micke & Gizmo så klart!!!
Jag kan knapt vänta tills vårt nästa lilla mirakel ser dagens ljus för första gången.... tänka att få dubbel lycka, två som ropar mamma & slänger sig i armarna på mig när jag kommer hem från jobbet!!! All trötthet bara försvinner när man ser hans överlyckliga lilla ansikte komma springades emot mig!!!
Ååååh jag är så lycklig!!!

Jag hittade förresten en vagn på blocket i morse som va kanonfin & superbillig... 2300:- för en babytravel syskonvagn 09!!!!
När jag kom hem efter jobbet hade världens bästaste älskling ringt på den & fått ner den till 1800:- & han ska hämta den på vägen till dk på tisdag!!!!!!!!!!!!! Wiiiiiehoooooo!!!! Om man köper en ny i affär med alla tillbehör slutar somman runt 7000:- & vi fick en för 1800:- & den är nästan som ny!!!!!!!!!!!
Han är bara såå jävla bra på att tjöta med folk min älskling!!!!!!!!

Så fort pluttfisne har somnat ska vi se färdigt på sherlock holms.... vi började titta på den för några dagar sen men jag somnade efter en halvtimma så Micke orkade inte se färdigt den när han tvingades höra på mina snarkningar....( ps. jag snarkar inte alls.... det är bara han som tror det)

Imorn ska jag till mvc & Harry ska va på dagis i några timmar!! Sen får vi se va resten av morgondagen har att bjuda på!

Måste lägga in en bild på snutten när pappa har dragit upp hans byxor till hakan..... stackars liten....


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Hahaha lilla sötnosen då :)

2010-05-17 @ 07:31:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback