Äntligen ett datum!!!

Igår va jag på ul & fick äntligen ett fast datum att räkna efter!!! Dock blev det ännu senare än va jag trott... nämligen 8 oktober!!! Så nu planerar jag att knipa i två extra dagar så att personnummret blir 101010.... hahaha!!!

Idag har det varit fullt upp som vanligt, underbart!!
Vi började dagen med att ta en promenad till lekparken med Angelica & Anthon!!! Där blev det väl en kvarts bus innan killarna tröttnade & började rymma åt olika håll.... så då blev det en promenad till Överby istället i det härliga vädret!! Första stopp blev MAX så att vi fick i oss lite mat efter den "låånga" promenaden! När maten va uppäten fick sötungarna självklart hoppa lite i hoppborgen & åka i rutschkanan där!!
Det blev en sväng in till Babyproffsen för att spana in syskonvagnen jag vill ha..... men jag kommer absolut inte köpa en ny.... det blir att leta på blocket för så mycket kommer jag itne att använda den!!
När vi kikad färdig i affärerna bestämde vi att vi skulle ta bussen hem för att det skulle va så roligt för killarna!! Men självklart så somnar Harry vid busshållplatsen & missar hela sin första bussresa.... jaja är man trött så är man!!

Väl hemma i Skogshöjden igen kommer mormor & Gizmo & möter oss vid hållplatsen!! Jag & mamma får en lugn härlig fika på altanen innan en fruktansvärt grinig Harry vaknar..... Snacka om att vakna på fel sida!!!

När mormor åkt hem ville Harry absolut åka "brum brum" (som vanligt) så jag ringde Linda & frågade om hon ville med & ta en fika på stan!!
Det blev även massa bus på lekplatsen bakom Maria Alberts där Harry träffade en liten kille osm han sprang runt & busade massa med!!!

Imorn är det jobbdags igen & Harry ska ha med sig glass till dagis för att fira sin födelsedag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback