Ut ur garderoben....

Japp för er som fortfarande har missat detta nu då så ska Harry bli storebror!!!!!! Helt underbart!!!!!
Så ni som tycker att jag varit osocial & tråkig det senaste..... Jag har mått/mår katastrofdåligt!!!!!! Jag mår illa hela tiden, är supertrött & har dessutom väldigt lågt järnvärde vilket inneburit att jag fått börja med järntabletter som i sin tur har gjort att jag mår ännu sämre.... magkatarr uppe på allt annat illamående!!! Men snart vänder det hoppas jag & då kan jag återgå till mitt vanliga jag igen!!!
Jag är ändå ganska nöjd med mig själv att jag har tagit mig till jobbet varje dag trots allt!!! 

Då kommer nästa stora fråga: När blir det???
Jo det blir september/oktober..... jag är inte helt säker så ultraljudet får avgöra om jag ska backa eller flyttas fram!!! Spännande som bara den ju!!!

Usch åter till min mage förresten: Den är så fruktansvärt svullen eftersom jag mår så kasst så det ser nästan ut som jag ska föda imorn.... inte speciellt kul alls....

Hur som hellst så är jag/vi överlycklig över att utöka våran underbara familj!!!

Harry vaknade med feber & världens förkylning i söndags....stackarn!! Så vi har fått lösa av varandra jag & micke både igår & idag! Jag börjar jobba såpass sent så det har funkat så att ingen av oss har behövt stanna hemma helt!! Men nu börjar han bli bra rastlös min lille prins.... ingen feber har han haft det senaste dygnet heller!! Han behöver dagis stackarn, dessutom är det ju maskerad imorn!! Jag tänkt att jag ska ringa & höra med dagis om han kan få komma några timmar imorn även fast jag är ledig så han får leka av sig lite & va med på maskeraden!! Han är trots allt bara snorig nu!!

Nu ska jag börja med maten till min lilla älskling så att jag hinner natta honom innan jag ska till jobbet kl 12!  

Här kommer förresten bilder på Harrys nya frisyr....det syns inte så tydligt på bilderna men ni får använda fantasin!!

Lilla sjuklingen......


Min snorfis......

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh grattis! :) Gud så roligt. Vi som pratade om barn sist vi träffades ;)

2010-03-02 @ 12:11:15
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: ewa

GRATTIS GUMMAN, GUUD VA ROLIGT!!=)=)

har bara väntat på att du ska kläcka den stora nyheten...=)

det tråkiga är ju att vi kommer att gå om varandra

på jobbet då skulle jag tro...jag kommer nog att

börja till hösten...jaja förhoppningsvis har vi många år framöver på cubus tillsammans!!

ett jättegrattis till er igen!

massor av kramar från ewa!!!=)=)=)=)=)

2010-03-02 @ 12:18:41
Postat av: Noomi

Meeeen GRATTIS!!! Va kuuul :) hur känns de då tycker du??

Hoppas illamåendet ger med sig snart.. vilken vecka e du i??



kram

2010-03-02 @ 12:49:19
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: Angelica

grattis igen =)

2010-03-02 @ 13:47:30
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis gumman vad roligt =)

2010-03-02 @ 14:05:25
Postat av: Lisa

Grattis igen! =) Hoppas du mår bättre snart. Kramar!!

2010-03-02 @ 18:42:20
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Grattis vännen igen :) Va kul med en liten till =) Och jätte kul att vi kommer vara mammalediga ihop :) Då får vi ta lite dejter tycker jag :)



Kram

2010-03-02 @ 19:16:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis vännen! Åå så kul. Hoppas innerligt att illamåndet lägger sig snart så att du kan njuta av denna underbara lilla resa :) Massa massa kramar

2010-03-02 @ 22:37:05
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Emma

Ett jätte stort grattis (igen)! Är så glad för eran skull. Helt underbart ju...Då ser jag framemot att få snosa bebis någon gång i september/oktober! Hihi!!

KRaam

2010-03-03 @ 11:42:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback