Solen skiner...

... & livet känns allmänt underbart!! Det är en riktigt bra dag idag!!

Tacka för alla söta & gulliga kommentarer!!!!
Marie: Sjaälvklart ska vi date när vi är mammalediga samtidigt & dessutom bor på samma gata, haha!!

Harry kom iväg till maskeraden i förmiddags!!! Tyvärr fick han ju bara stanna där en timma... men men han hade i alla fall haft jätteroligt!!

Nu sover lilleman & jag ska nog ta en härlig långpromenad med Gizmo i den härliga vårsolen!!!

När Harry har vaknat sen ska vi till min arbetskompis för att Micke ska göra färdigt jobbet där & jag & Harry ska fika!!
Det va meningen att vi skulle träffat Anthon & co. senare men det blev lite ändrade planer.... vi får ta det en annan dag!!

Näpp nu väntar solen på mig! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback