Snart snart snart....

....är det dags för UL!!!!!!! Om nästan exakt två timmar ska jag lägga mig på sängen & dra upp tröjan!!! ÅÅåh det ska bli så roligt att äntligen få ett datum!!

Jag återkommer naturligtvis senare med svaret!!

På fredag åker Micke till Sthlm för att på lördag ta den stora fågeln till USA!!! Jag är ju van att vara ensam.... men inte två veckor i rad utan att kunna ringa till honom när som hellst.... *snyft* jaja han kommer ialla fall få uppleva sin dröresa med sina två bästa kompisar!!!

Själv jobbar jag på långfredag & direkt efter jobbet åker jag & Harry till mina päron!! Där blir det räkmys & övernattning. På påskafton ska vi nämligen vidare till min mormor allihop & fira en riktig påsk ute på kusten med brasa & massor med folk!!! Hoppas bara att vädret håller sig någorlunda....
Troligtvis/förhoppningsvis dyker några av mina andra släktingar oxå upp hos mormor!!! Det är ju så fruktansvärt sällan vi träffas även fast jag & två av mina kusiner har barn i samma ålder....

Nu ska jag lägga mig ner på soffan en stund & försöka bli av med illamåendet som aldrig vill ge sig....
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback