Rastlös & instängd.....

Aaaaaaah nu får min lille plutt bli frisk snart..... jag blir ju galen av att vara inne i det här fina underbara vårvädret!!!! Han är naturligtvis oxå grymt rastlös stackarn.... men men sånt är livet!!

Det finns så mycket jag vill greja med... men jag kan inte göra nåt av det så länge älsklingen är sjuk =(
Jag har ju förstås åkt på en rejäl förkylning själv oxå, men orka ligga still i soffan hela dagarna???

Nästa helg ska i alla fall jag & kärleken till Sthlm & bara njuta.... såååå underbart!!!! Jag har faktiskt aldrig varit där så det blir fullt schema hela helgen eftersom jag gärna vill se så mycket som möjligt! Åååh jag längtar!!

Usch blää.... va ska vi hitta på idag?? Igår gjorde jag slingor, dammsög, tvättade & allt det där.... så vad finns det kvar tills idag då??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ska du till Sthlm :D vilken lyx. Hoppas ni får en underbar helg och har tur med vädret :)

2010-03-16 @ 09:38:28
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback