Melodifestivalen.....

Japp jag blev i alla fall väldans nöjd med låten som vann!!! Tyckte den va grym!! Visserligen så kommer hon nog säkert inte vinna den stora finalen....men vi har åtminstone ett bra bidrag!!

I fredags spenderade vi större delen av dagen med våra underbara vänner Anthon & co.!!! Två härliga långpromenader i solskenet & tacos med massa bus hemma hos oss!!!

Egentligen skulle vi varit hos dom igår & tittat på melodifestivalen men harr y har feber & världes hosta.....min lille stackare!!!

För övrigt va det en riktigt seg dag igår på jobbet.... mycket folk & en hel del att göra... men såååå långtråkigt!! Knepigt det där!!
Mammsen & pappsen kom i alla fall förbi & förgyllde min jobbdag!! Jag fick en mysig lunch & Harry fick presentkort på Trestads lekland!!! Dit ska vi så fort lilleman är frisk igen! Nån som vill följa med??

Annars då?? Jo tack jag mår skiiiiit..... fan detta måste gå över snart!!!!! Det är tur att jag har sån underbar familj/släkt & fantastiska vänner & arbetskompisar som verkligen stöttar & förstår!!! Sen finns det ju även motsattsen...... Orkar INTE med sånt nu..... det räcker som det är ändå!!!!

Nä nu får jag torka näsan på min lille prins & sen börja göra iordning mig för jobb....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback