Mata fåglar & åka rutschkana!!!

Ja det är livet på en pinne det haha.... Igår kom mamma & pappa hit med en för tidig födelsedagspresent till Harry, nämligen en ny stor & fin säng!!! Självklart skulle Harry hjälpa morfar att bygga ihop den.... Han är så redig så, hahaha!!
Hur som hellst så blev sängen KANONFIN & han har sovit som en prins i den första natten! Det enda va ju bara att få honom att somna i den i går kväll.... det tog väl ungefär 1½ timma!! Men mysigt va det att kunna ligga brevid honom i sängen & natta honom istället för på golvet(!)
Tusentusentusen tack mormor & morfar för den fina sängen!!!!!







När sängen var färdig & Harry hade sovit sin första tvåtimmarslur i den nya sängen var det dags för en lite utflykt till Spikön med fam. Anthon!!
Jättemysig (lång)promenad blev det med massor av brödkastande till ankorna längs vägen!!
Vi fortsatte promenaden runt stan till Hemmakväll där det blev både film & godis!!
På vägen hem sen blev det även kinamat med i en påse!! Mmm mumma!!
Så när Harry väl somnade igår blev det filmmys i soffan för hela slanten!!

Idag åkte Micke till dk igen & jag & Harry följde med morfar till Leklandet på förmiddagen!!! Fy åt *** va mycket folk det va.... men grymt roligt!!! Harry trivdes som bara den & sprang som en galning..... Det är tur att han är en sån bra klättrare för det är itne lätt att hänga med alla gånger!!! ´Den stora rutschkanan blev en favvis som vi åkte om & om & om & om.......... Självklart ville han inte sitta i mammas knä när vi åkte heller!! MIn lilla kille har blivit väldigt stor tycker jag, jobbigt!!!
Efter 1½ timma där va vi helt slut båda två, tog en korv med bröd tillsammans med morfar & sen åkte vi vidare till Överby!!

Jag trodde ju att Harry skulle sova i några timmar medans jag & Linda skulle g¨å runt där & kika.....men icke!!!!! Han sov mellan trestad & Överby..... det va allt!!!
Jag hoppas på en härlig sovmorgon imorn!!!!

När Harry har somnat för kvällen ska jag sätta mig & njuta av New Moon.....mmm lovely!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback