Livet är så orättvist....

Jag har precis läst boken "Någon gång, någonstans möts vi åter igen...." av Sofie Karlsson......

Jag har storlipat mig egenom i stort sett hela boken. Fy fan va hemskt.... sånt får bara inte hända, det går bara inte!!!
Jag tycker att alla borde läsa den. Man ser livet med helt nya ögon efter det!!! Varför gå runt & klaga på massa småsaker..... VI har ju världens bästa liv!!!!

Usch jag hoppas min lille prins vaknar snart så att jag kan ta upp honom i mina armar & aldrig någonsin släppa igen!!!!!!!!!

LÄS DEN!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia hansson

hejhej kajsa

jag kanske kunde få låna den boken av dig någongång?

kramis sofia



2010-03-07 @ 18:20:35
Postat av: Angelica

jag sa ju det, man förstår verkligen att man skall vara glad att man har det så bra som man har det.. inte hålla på och klaga.. livet är ju helt underbart just nu =)

läs hennes blogg med: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

kram kram

2010-03-08 @ 11:39:18
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback