Vilken helg!!!

Oj oj oj vilken underbar helg jag har haft med mina pojkar!!!!!
I fredgas åkte Micke till Laxå med Gizmo sina föräldrar.... på lördag morgon åkte jag, Harry, mamma, pappa, Sara, Göran, Sandra, Sofia, Helen, Mange, Anders & Theres till Laxå för att heja på världens bästaste Micke!!!! Snacka om supporterklubb!!!
Älsklingen körde som en gud i tredje omgången & i b-finalen stod vi bara & skrek allihop.... det va en helt obeskrivlig känsla att stå där & se när MIN älskling körde så fruktansvärt bra!!!!! Jag har aldrig varit så stolt i hela mitt liv!!!!
Han slutade 5 i b-finalen, sammanlagt fick han en 15e plats!!
Självklart va Harry överallt & ingenstans hela tiden... men när pappa skulle köra släppte han inte pappas kart med blicken en sekund!!!! Harry va helt galet överlycklig över att få vara i depån & springa runt bland alla "brumbrum"

Det blev dock en låång dag för oss alla.... på vägen hem höll både jag & Micke på att somna flera gånger, men tror ni Harry somnade??? Näpp han sjöng & tjötade nästan hela vägen hem trots att han knapt sovit nåt på dagen alls & vaknat kl 4 på morgonen..... Hahaha det måste vara nåt fel på honom *ler*

Hur som hellst så kan vi väl i säng här hemma runt 22.30-23.00 (även Harry) så när han vaknade kl 6 på söndag morgon trodde jag att jag skulle dööö.... Men men det va bara att gå upp & gilla läget eftersom min älskling faktiskt va ännu tröttare än jag!!
Sen jobbade jag 11-17.... & jag kan väl erkänna att jag har varit betydligt piggare på jobbet än va jag va i söndags!!

Idag har Harry varit på dagis, jag har jobbat & Micke har åkt till dk.... usch va jag saknar honom... tyvärr kommer han inte hem förän fredag kväll heller.

Imorn är det jobb & dagis på schemat igen, men på onsdag händer det nåt ovanligt.... Jag ska följa med Harry på utflykt med dagis & grilla korv & mysa i skogen!!! Självklart ska även Angelica följa med Anthon dit så det kommer bli kanonroligt!!

Näpp nu orkar jag itne skriva så mycket mer... Jag slänger in lite härliga bilder ifrån helgen!!


Favvisen jöjan & Harry sitter & myser i skuggan....


Chefsmekanikern kollar däcken....


... sen kommer mekanikerassistenten & hjälper till lite oxå....

Heja pappa heja heja pappa!!!


& som avslutning, ett underbart dopp i poolen i trädgården!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback