Världens underbaraste....

När jag slutade jobbet idag va jag verkligen totalt medvetslös..... men för en gångs skull fick JAG hämta Harry på dagis & gissa om han blev glad!!! Herrejössös va han sprang & skrek när han såg att jag stod vid grinden!! Har aldrig sett honom så lycklig, jag började nästa grina!!! All min trötthet vara bara som bortblåst! Ååååh jag har världens underbaraste son!!!
Dessutom så väkte han mig med en stor blöt puss på munnen i morse.... då gick det ju bara inte att va trött, även om klockan va si sådär kvart i fem eller nåt sånt!!!

Jag älskar dig mer än livet min underbara son!!!!!!!!!

Men när lillefisen väl har somnat sen så ska jag ut i garaget & måla ett lager till på trappräckena, hälla ut snigelgiftet jag köpte innan jobbet & gå & lägga mig, för fy satan va trött jag är idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback