Saknar.....

.... min gamla kropp nåt enormt mycket nu asså.... den kroppen jag hade för sisådär 7 år sen innan jag blev sambo.... men men nu är jag gravid med mitt andra barn & det är bara att gilla läget tills bebben är ute!!! Sen jäklar i mig ska den gamla kroppen tillbaka, kosta va det kosta vill..... Jag känner att jag MÅSTE trivas med min kropp för att kunna må bra, & det har jag inte gjort på lääänge.......

Utflykten med dagis i förmiddags va förresten jättemysig!!! Men min lilla gangster va ju överallt & ingenstans, precis som vanligt!!!!
Tyvärr så glömde både jag & Angelica kamera.... så några busbilder blev det inte denna gången!!!

Imorn ska jag äta lunch med Linda innan jobbet!! Ska bli jätteroligt verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback