Min sambo är....

...helt fantastisk ibland!!!! När jag kom hem efter jobbet idag & va totalt slut så stod han & grillade.... & det va inte nån korv med bröd inte.... oxfile, champinjoner, paprika, tomater, majskolvar.... Mmmmmm ni anar inte hur gott det luktade när jag kom ut i trädgården!!!!! & det smakade till&med ännu godare än va det såg ut!!!!!
Han kan allt konsten att överraska mig min älskade älskling!!!!!!
(självklart va Harry med & hjälpte till oxå)

Hmm ja va har hänt annars i mitt liv??? Jag har köpt två nya orkideer till köksfönstret (intresseklubben antecknar)... sen ska jag & mammsen åka på en lite tur till Ullared på torsdag!!!! Jag ska inte ha nåt speciellt egentligen men det e ju så jäkla kul att åka dit ändå!!! Men jag ahr lovat både mig själv & Micke att jag absolut itne ska köpa nånting onödigt.... vi sparar ju pengar till vårat (läs mitt) kök så att vi förhoppningsvis kan få bytt det innan nästa bebeis!!

Imorn är jag ledig & ska tillbringa större delen, om inte hela dagen i trädgården i bikini & leka med mina älskade söner (Gizmo är ju faktiskt mitt första barn) samtidigt som jag skaffar mig en snigg bränna.... eller snarare rödflammig hud!!!

Nu blir det snart mys i soffan framför nån ny Wallander med älsklingen.... om nu bara ganstern där uppe vill somna nångång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback