Medvetslöööös....

...eller nä inte riktigt kanske, men jag va allt bra nära döden både igår& förrgår!!!
Har åkt på riktigt hemska dagisbaciller nu lagom till min sista jobbhelg.... snyft.... så jäkla tråkigt.... Men men jag börjar känna mig bättre nu så jag har gett mig fan på att jag åtminstone ska jobba måndag & tisdag! Känns ju urlöjligt att behöva va sjukskriven dom sista jobbdagarna man har kvar innan semester & mammaledighet....

Tyvärr har även dagisbacillerna följt efter min älskling till Haningen, så stackaren fick köra sm-tävling med feber & världens förkylning... men men han hade lite tur med sig ändå för det blev en tredjeplats i b-finalen!!!! Grattis till dig mitt underbara hjärta!!!!

Hmm ja va har jag gjort idag då?? Jo jag har försökt underhålla min son så gott jag orkade på förmiddagen.... sen när han somnat komm mammi & pappi hit med jordgubbar!!! Tuuuusen tack för dom vitaminerna!!!
När Harry vaknat igen kom underbara familjen Hansson förbi & tog med sig mina söner på långpromenad & lekparksbus!!! Hahaha Harry va totalt slut när han kom hem igen, han är ju trots allt oxå lite förkyld.....

Och ja, jag har sett bröllopet.... hade ju inte så mycket annat för mig när jag ändå bara halvslöat i soffan hela eftermiddagen!! & tro det eller ej, men Harry va stundvis lite intresserad han oxå... Hahaha iallafall när det kom bilar, båtar & hästar på tvn!!!

Nu sover grynet mitt & jag ska nog snart dra mig mot sängen jag oxå & bota min förkylning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback