Kan man vända sig själv ut&in????

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa....... jag vet inte ens var jag ska börja.... men fyyyy faaaaaaaaaaans jäääääääävla heeeelvetes blääääääääääääää................. Så kände jag när jag kom hem från jobbet idag............ orka orka orka.......

Jaja nu har jag gnällt färdigt även om ingen av er förstod ett skit.... lika bra det tror jag!!

Idag jobbade jag 9-19.... trodde det skulle bli en riktigt långt & seg dag, men icke!!! Underbara medarbetare & massor att göra med rean som startade idag, LÖÖÖÖÖV IT!!! Men imorn gör jag min sista dag.... va fan ska jag göra sen då??? Vart ska jag ta vägen när jag vill umgås med vettigt folk & bara tänka på n¨åt heeelt annat än mitt liv????????
Känner att det kommer bli tvunget att boka en hel massa sommmarmöten med mina underbara kollegor!!!!

Som sagt, sista dagen imorn då.... hade ju egentligen tänkt att baka en smarrig tårta tills imorn, men det finns ingen ork, motivation eller lust till det... så det får bli att köpa nåt smarrigt på vägen till jobbet imorn!!

Imorn är det oxå sista dagen för Harry på dagis på 5 eller 6 veckor tror jag.... ojojoj va vi måste hitta på mycket bus jag & lillhjärtat så att han får utlopp för sina myror i "ompan"!!!!

Tyvärr kom Harry i säng betydligt senare än vanligt idag så jag hoppas & ber till JOhn Blund att han sover längre än till 4 imorgon för annars kommer stackaren att somna innan han ska till dagis kl 11..... Inte bra alls!!!!

Till nåt helt annat: Min tatuering på armen är skitknepig.... så fort jag har varit ute mycket i solen så "ärrar" den sig & nu har jag till&med fåt riktiga skorpor på vissa ställen.... en av dom lyckades jag precis riva sönder dessutom eftersom jag absolut inte tänker på att jag inte ska klia på en 1 år gammal tatuering....
Jaja nu sitter jag här med ett blödande litet sår på armen.... skitroligt....

Jag va förresten på ett "möte" idag (som alla andra skriver & håller sig hemlighetsfulla.....) som gick väldigt väldigt bra!!! Kändes helt fantastiskt!! Men nu väntar helvetet åter igen.....
Den som lever får se......

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Vi finns bara ett stenkast bort om ni vill "hänga" nån dag =)

2010-06-21 @ 22:27:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, fan va surt med tatueringen. Hoppas den klarar sig!

2010-06-22 @ 08:42:23
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback