Feber....

Min lille pluttfis har feber.... så idag blev det en "hemma & mysa-dag" för våran del!!! Mamma kom & höll oss sällskap under större delen av eftermiddagen, tackar tackar!!!
Harry är liiite liiite slöare än vanligt.... men det är ju ingenting osm nån okänd hade kunnat märka på min vilding, hahahah!!!

Efter att han gått på pottan i förmiddags så ville han bestämt duscha, inte bada, utan duscha.... haha ja så visst självklart fick han det min sötnos!!






Hihi han har blivit så stor nu min lille kille.... duschar alldeles själv!!!

Nu ska jag försöka få honom att somna så att han får så många timmars sömn som möjligt & blir av med febern!!!

Sen kommer min älskling snart hem oxå, äntligen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback