Då va sagan slut för denna gången....

... jepp jepp nu va sista dagen gjord då... känns skitkonstigt & trist!! Men samtidigt så har jag ju en lååång härlig underbar sommar med min son framför mig!!!!! Hoppas verkligen på kanonväder hela sommaren nu så vi kan va på stranden & busa massor!!


Resten av inägget ägnar jag åt världens finaste & bästa människa, nämligen min pojkvän, sambo, älskling, bästa vän.....
Vet inte va jag skulle ta mig till utan dig, du finns alltid där & stöttar mig när jag verkligen behöver det.... Samtalet vi hade idag lyfte äntligen mitt huvud ovanför vattenytan igen!!!
Jag är så lycklig över att ha träffat en sån underbar person som dig & att du faktiskt, hur konstigt det än är, tycker lika mycket om mig trots alla mina dåliga sidor!!!!
Så dåligt som jag har mått/mår/kommer att må ett tag till.... jag vill inte ens tänka tanken på att gå igenom nåt sånt här utan ditt stöd....
Du är mitt allt, mitt syre.... Hur förbannad & trött jag än är på dig ibland så kommer jag aldrig någonsin att klara mig utan dig i mitt liv i en enda sekund....
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig!!
Allt vi har gått igenom tillsammans hittills & klarat av.... allt vi har framför oss i våra liv kommer att gå hur bra som hellst så länge vi har varandra!!!!


Kommentarer
Postat av: ewa

kommer att sakna dig på jobbet gumman...

ha nu en fantastiskt härlig sommar, hoppas att

vi ses!=)=)

kram kram kram!

2010-06-24 @ 10:22:30
Postat av: Emma Evelinah

Ska du sluta jobba helt eller.? Har du fått nytt jobb.? Hoppas allt är bra med dig och att du inte lider föör mkt i värmen. kraam

2010-07-10 @ 15:23:27
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback