Pulkaåkning på morgonkvisten!!!

Japp japp imorse gav vi oss till Angi & Anthon för lite pulkaåkning & spring i skogen!!!  Alltid alltid lika roligt, hehe!!

Det blev bara ett åk ner för backen med snowracern för sen ville våra pojkar inte åka mer.... då tog vi en promenix i skogen! Det är så härligt att ha skogsområden så här nära. Det känns inte alls som att man bor så nära Överby & stan då!
Anthon som vaknade 4 imorse blev trött efter en stund så vi vänge hemmåt igen! När vi kom till deras lägenhet igen upptäckte vi att klockan inte va mer än 9.40.... jaja vi han med en hel del på den tiden!!

Planerna för eftermiddagen var egentligen att vi fyra skulle åka till Vattenpalatset, men Anthon har lite feber efter sinissprutan som han fick igår så vi skjuter upp badandet tills på måndag!! Istället kommer dom nog hit & busar lite på eftermiddagen!

Nu sover Harry som en liten prinsessa (?) & jag har precis damsugit & tvättat golvena på undervåningen, härligt!!

Funderar på om jag ska göra mig en kopp te & mysa ner mig i soffan med min bok lite... Va tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för idag, alltid lika trevligt att träffa er underbara människor.. =)

2010-01-13 @ 21:57:28
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback