Känns så tomt ibland....

....Usch va jag saknar mina gamla vänner från förr ibland.... det är så tråkigt att man tappar kontakten av olika anledningar, snyft..... men men det finns väl en mening med allt!!

Har jobbat med mina två absolut bästa arbetskamrater idag!!! Jag är lyckligt lottat som har ett jobb & dessutom trivs som bara den!!!

Imorn är jag ledig & ska spendera dagen med världens bästaste Harry!!!! Åååh va mamma älskar dig plutten!!!
Troligtvis ska vi även spendera én stor del av dagen med Linda & springa runt i massa affärer!!!

Måste bara tillägga att jag absolut inte är det minsta avis på mina föräldrar som just nu befinner sig i Thailand....usch.....!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är det tråkigt.. Men snart kommer iaf en gammal vän "tillbaka" och då får du inte vara ifred lika mycket som du vart de senaste åren ;)

2010-01-07 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback