Hinner inte....

....blogga just nu egentligen men jag slänger in en snabb uppdatering ändå!!!

Jag ahr nyss kommit hem från jobbet & sitter nu med en kurrande mage & väntar på att åka in till stan, närmare bestämt New Place & käka god mat med en litet gäng glada människor!!! Efter maten blir det troligtvis även bowling med alkohol till haha så klart!!!

Imorn är det åter dags för jobb...piss & bläää va tråkigt det känns just nu asså.... men men man ska ju inte klaga egentligen!!

Hmm ja va har hänt annars sen sist tro??? Inte mycket... Micke ska jobba hemmifrån hela nästa vecka, hur nu det ska gå.... men det myspys att ha nån att kramas med på kvällarna.... Harry somnar ju så tidigt jämt!!!

Nä nu får jag slänga på mig lite smink & bestämma va jag ska ha på mig...bråttom bråttom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback