Dessa jäkla kommentarer....

Haha här kommer en lite berättelse:
En man står & pekar på några reatröjor....
-Orsakta, är de sånna man har på sig????
-Eh, jaa.....
-Jaha... for man titta??
-Eh? Ja självklart....

Efter en stund kommer han fram till mig igen:
-Har ni bara tva garderober???
-Ehhh, nej vi har fler PROVRUM bakom kassan...
-Aaha, backom kassa......

Hahahahahahahaha att jag inte dog......... jag får nog fan byta yrke!!!! Någon dag kommer det slinka ur en groda...Inte bra inte bra!!

Haha ja ja nog om detta!
Va har hänt annars idag?? Jo jag har snytit mig ex antal gånger, stått i kassan, städat upp efter alla kunder som river & sliter i reavarorna, hjälpt kunder...& ja kommit hem till en underbart god lasange!!! tack älsklingen!!

Harry fick en liten överraskning av mig när jag kom hem oxå:

Jag hittade en pytteliten Bilar-påse när jag handlade på Maxi!!! Den va poppis vill jag lova!!

Ikväll blir det som vanligt mys i soffan under en varm filt.....så man kanske blir av med dagisbacillerna nån gång!!

Just det ja..... haha jag fcik en utskällning av Anna Baldesjö idag oxå för att jag pulverbantar!!! hahaha underbart tjejen!!!! Det va länge sen man fick sånna tips av dig gumms!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback