Bantning pågår.....

Fy faaaan för dom första dagarna med cambridge säger jag bara!!!! Jag har inga krafter överhuvud taget.....& jag är så fruktansvärt hungrig.... men men så är det!!! Har man ätit sig tjock så får man ju lida för det sen!!

Idag har vi varit på Torp en sväng med Angi & Anthon!!! Det va ett bra tag sen jag va där så det va kanon att gå runt & kika lite i affärerna!!

När Harry sovit färdigt sin middagslur åkte vi hem till A & A för lite bus & lek!!!

Nu är jag totalt slut..... fy blääää för att banta känner jag just nu!!! Men men snart vänder det så att jag blir pigg istället.... lääängtar tills dess!!!

Här kommer lite blandade bilder:

 
Mys framför Playhouse Disney


Kram kram min älskade prins!!


Stackarn slog i tån så att det började blöda.... då fick vi ta fram bamseplåstret!!


Harry har fått nåt konstigt med ögat.... verkar inte va nån inflamation för det göjsar inte, det är bara rött & svullet!! Men det verkar ha gett med sig nu som tur är, för imorn är det dags för dagis igen!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

du är super duktig =)

2010-01-18 @ 19:46:07
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska oxå börja med Cambridge :) har kört nutrilett nu i en vecka. har gått ner 2,2 kilo på en vecka. Så det är ganaks bra. ja önskar dig lycka till :)

2010-01-22 @ 21:09:22
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback