Vattenpalatset!!!!!!!

Jag är tolalt slut efter några timmar med Harry, Anthon & Angelica på Vattenpalatset!!! Men dom hade sååå roligt våra små prinsar! Högt & lågt & överallt..... dom är ju inte ett dugg rädda för vatten i alla fall!! Harry har nog svalt halva bassängen tror jag efter alla hans kallsupar! Mammas lilla vilding!!
Harry somnade som en stock när jag la honom i sängen & Anthon va lika trött han!!
Det kommer nog bli många besök till Vattepalatset med dom här små skruttarna. Nästa gång ska vi ta med oss dom stora pojkarna oxå!!









Välbehövlig fikapaus!!!


Det svåraste är ju efteråt..... när man ska försöka duscha av både dom & sig själv & sen klä på både dom & sig själv utan att dom springer runt i duscharna & grejar.... haha men allting går!!! Några kakmutor gjorde susen!!!

Imorn ska jag jobba hela dagen, Haryy ska va på dagis & sen hem till farmor & farfar & sova där HELA helgen.....hur ska jag klara mig så länge utan min prinskorv?!
På lördag morgon bär det av till Ullared med Micke, Angi & Johan!! Det ska bli grymt skoj!
När vi kommit hem igen på lördagen så blir det middag & bio, underbart!!!!

På söndag hämtar vi bubben tidigt eftersom Micke åker till dk på eftermiddagen.....

Näpp nu ska jag oxå passa på att vila lite medans Harry sover!!

Förresten så har jag inte fått min Iphone än....... den som väntar på nåt gott......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback