Ullared, here we come!!!!

Jabbadabbadooooooo!!!!!!! Imorn ska vi äntligen till Ullared!! Haha det är ju helt sjuk egentligen att man kan längta så efter att knö & trängas med massa folk.... Men det ska bli såååå roligt!! Speciellt eftersom vi åker dit med två helt underbara & grymt roliga människor!!  Känns helt sjukt egentligen att vi bara kännt varandra i...hmm ja va är det?! Knapt tre månader eller nåt sånt!!

Älsklingen överraskade(?) mig med korv&bröd när jag kom hem efter jobbet idag... romantisk fredagsmiddag för två... eller??? Haha gott va det i alla fall!! Han har dessutom hyrt tre filmer & köpt en enorm påse med godis ( jaja, jag bantar.... men nu är det fredagsmys med bf & allt)

Jag fick förresten inbjudningskortet från Cubus idag gällande våran enorma företagsfest som vi ska ha i Oslo den 1 maj!!!! Gryyymt roligt kommer det bli med galamiddag & modevisning & allt va det var..... två olika dresscodes under dagen & en grymt rolig bussresa dit!!! Övernattninen på ett fint hotell får ju inte glömmas heller!!!

Näpp nu börjar mannen min bli otålig....bäst jag sätter mig brevid honom i soffan nu!!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej tjejen! Jag vill också åka till Ullared! <3 underbart. Men man måste ju ha pengar till det med -.- Tyvärr. :P

Självklart kommer vi :D Jätteroligt ju och vi har ju inte vart hemma hos er sen ni flytta :O Haha. Är det bara vi eller kommer hela kompaniet? Kram!

2010-02-06 @ 12:22:17
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback