Shit vilket väder.......

Det är ju totalt kaos....speciellt eftersom dom är så totalt värdelösa på att ploga....

Igår förmiddag trotsade vi ändå vädret & lyckades ta oss ut med bilen & ner till Överby för att fylla förådet så att jag inte behöver ta mig nånstans när Micke är i DK!!
Anthon & co. trotsade oxå vädret så det blev lite bus i hoppborgen på Etage & en god lunch på Briggen med våra kära vänner!!

När vi kom hem igen så hade dom fortfarande inte plgat här uppe på skogshöjden så det va precis att vi kunde ta oss hem!!

Resten av dagen blev det massa familjemys, underbart underbart!

Nu har dom plogat in oss totalt....så det blir nog några timmars skottning innan Micke kan börja fundera på att åka till dk.... & snön bara fortsätter att ösa ner.... När ska detta ta slut?????

Jag ska försöka ta med mig kameran ut sen en sväng.... detta måste ju dokumenteras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback