Oj oj oj.....

.... vilka missuppfattningar det kan bli över internet!!! haha jaja, thats life!

Idag har jag jobbat, & jössös va mycket folk det va!! Jag förstår att alla ville sysselsätta sig inomhus i det här gråa, men härliga vädret som varit idag!! Dessutom har ju alla fått lön oxå!! Härligt att så många lägger pengaran hos oss!!!
Jag hittade även en kläning på jobebt idag som jag kan ha på bröllopet i maj!! Sååå skönt att ha det färdigt! Men det bästa av allt va att den är från förra året & inte kostade mig mer än 40:-!!! Inte helt fel måste erkännas!

När jag kom hem stod middagen på bordet, spagetti & köttfärssås!!! Mumsigt värre!! Till efterrätt blev det sockerkaka som mina älsklingar bakat för att överraska mig med!! Puss på er mina hjärtan!!

Det blev även klippning av Micke eftersom han ska på tattofest & till Backstage ikväll..... & själklart ville även Harry bli klippt i samma frisyr som sin pappa!!!
Bild kommer senare!

Nu ska jag titta på travet & vinna miljoner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback