Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ni får ursäkta att jag inte uppdaterat här på några dagar men jga har varit liiite upptagen!!! Jag har nämligen äntligen fått min Iphone!!!!!!! *lööv it*
Dessutom så har jag umgåtts med mina två underbara småprinsar, varit/är förkyld, har jobbat & umgåts med Linda!!!! Fullt upp med andra ord!!!

Hur som hellst så måste jag ju bara berätta va min busunge gjorde på dagis i måndags.... HAN RYMDE!!!!!!!
På gården har dom nämligen plogat så att det är en vall över staketet.... ingen har någonsin tänkt på detta innan eftersom ingen unge någonsin ens har försökt att ta sig ut från dagiset..... men sen kom Harry Hjelm..... jössös!!!!
Han hade suttit så snällt & lek i snöhögen medans en av fröknarna stod precis nedanför...& på två sekunder va han helt plötsligt över på andra sidan & ute på parkeringen!! Hon flög över stacketet & började jaga Harry, som naturligtvis tyckte att detta va sååååå roligt, han höll på att skratta ihjäl sig!!! Ja.... va ska man säga som mamma???
Han hade gjort ett litet försök idag också, men nu har dom ju stenkoll på min lille buse.... så denna gången hade han itne en chans!!

Imorn är vi lediga & ska nog inte göra allt för mycket tror jag.... på fredag har jag personalmöte mellan 8-10 & Harry får va kvar på dagis till 14 eftersom han varit där såpass lite denna veckan & det känns urlöjligt att lämna honom där i två timmar!! Han behöver leka av sig min pluttfis!!

På lördag är det jobb hela helgen & sen åker jag direkt till Jennie för att äta middag & kolla på Melodifestivalen med cubusbruttorna!!!! Underbart ska det bli!!!!

Imorn ska jag hålla alla tummar jag har för att mammas operation ska gå snabbt, felfritt & smidigt!!!!!

Näpp nu får jag ägna mig ltie åt den lille hårige som sitter nedanför mig & vill ha uppmärksamhet!!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback