Då va det fredag då!!

Hej hopp!!! Min älskade mamma har kommit hem från sjukhuset!!! Ni anar inte hur skönt det känns att bara kunna ringa henne när som hellst & vet att hon mår helt okej efter omständigheterna!!!!!

Jag har jobbat en del ses sist, bland annat så har sverigechefen & sverigedekoratören varit på besök.....

Från & med idag är jag ledig hela fem dagar i rad, & det är såååå skönt i detta snökaoset!!! Jag slipper skotta fram bilen varje dag.... jag behöver inte lämna huset mer än att gå ut med Gizmo om jag inte vill!! Snacka om timeing!

I morse åkte jag & Harry bort till Anthon & Angi för lite bus & lek. Anthon va dock inte på nåt vidare lekhumör, i alla fall itne så länge jag & Harry stannade kvar haha!!! Men två timmar gick trots allt & sen åkte vi vidare till Maxi för att knö med alla pensionärer... jössös!!!

Harry somnade i bilen & fortsatte sova även när jag tog av honom overallen & allt!! Själv somnade jag i soffan & vi båda sov i nästan tre timmar!!!

Snart kommer svärisarna på fikabesök! Micke är inne i stan så vi får väl se vem av dom som komemr hem först!

Imorn blir det kanske vattenpalatset!! Harry hade så fruktansvärt roligt när vi va där sist!!



Så här såg det ut när jag åkte till personalmötet förra veckan....myspys med morfar!!


& så här ser det ut på våran baksida....än så länge!


Min älskade lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback