Var ska jag börja??

Ja det har hänt en heeel del sen jag bloggade sist.... men jag varken kommer ihåg eller orka skriva om allt!!

Min lilla prinsessa Wilma har i alla fall redan hunnit bli 2 månader... jössös va tiden flyger iväg!!



Wilma vände sig oxå för första gången från mage till rygg när hon va exakt 8 veckor gammal.....Harry va 15 veckor när han vände sig första gången.... Liiite skillnad!!



Men det är ju tur för stackars Wilma att hon är såpass stabil & stark redan eftersom brorsan inte direkt är smidigast i världen när han ska krama & pussa henne!!
På tal om det så är Harry fortfarande otroligt snäll mot henne... visst han är klumpig & lite hårdhänt, men han är absolut inte elak mot henne på något sätt!!! Han menar aldrig någonting illa med det han gör!



I morse fick Harry öppna sitt första paket i kalendern!!! Han blev verkligen överlycklig när han väl förstod va det va som hängde på väggen & att tomten nog trots allt är ganska snäll.....
Det blev ju självklart lite tjat om att han ville öppna fler paket men det gick ändå betydligt smidigare än jag förväntat mig!!
Dock va det värre med chokladkalendern som han fick av Sofia & Sandra i går kväll.... han hade extremt svårt att låta bli resten av luckorna, hehehe gottegris!!



Alla kläder är äntligen inhandlade till dopet nu oxå!!! Hihi vi kommer va sååå fina!!
Det känns så sköt att allt är klart... eller ja jag har ju några servetter kvar att vika förstås!!

På lördag fyller min kära pappa år (som va så underbart snäll & fixade datorn åt mig) så då blir det middag & lite kalas hos mina föräldrar!! Myspys!!
På söndagschemat står det oxå kalas för våran del... denna gången är det Göran som fyllt år!!
Mumsigt värre med andra ord!!

Jag måste försöka ta några fina julkort på mina små nissar i helgen oxå!!! Hoppas att vi lyckas!

Ja det här får nog räcka för idag tror jag!!

Återkommer imorgon kväll med dagens bravader!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback