Tralalalalaaaaa....

Ja i natt blev det då inte mycket till sömn för min del.... lilleplutt vaknade vid 22.30 när jag hade tänkt gå & lägga mig.... han va supergnällig så jag la mig i hans säng & sjöng bä bä vita lamm i över en timma innan han somnade (den enda låten han vill att man ska sjunga...)
När jag smugit mig in i min säng igen tog det väl inte mer än en halvtimma innan han kom gnällande igen.... stackarn måste haft ont i magen eller nåt sånt för resten av natten sov han i min säng & smågnällde & vände & vred på sig precis hela natten.... men tydligen va han utvilad kl 05.30 i morse i alla fall! Då va det bustime..... gissa om jag va trött.... har gått i nån slags koma hela dagen!!!

Hur som hellst så åkte vi till Emaus vid 10 & mötte upp Madelen, Rasmus & Lova på parkeringen!!
Även fast Rasmus är två år äldre än Harry så lekte dom riktigt bra idag!! Massa klappande på kaninerna & lek på lekplatsen blev det....
Efter Emaus hann vi även med en fika & ännu mera lek hemma hos fam. Lundebacke!!!

När vi kom hem va det kanonväder så större delen av eftermiddagen spenderade vi i trädgården!!! Supermys!!

Vid sextiden kom "ammo" & "leen" på fikabesök!! Mycket trevligt.... även då blev det självklart massa bus!!













Efter att Harry somnade nu ikväll så har jag hunnit rensa den stora rabatten, tagit livet av massa mördaräckel, skulle egentligen kört med trimmern men snöret va slut, dammsugit & tvättat golven..... ja man hinner med en hel del utan barn, hahahaha!!!
Nu ska jag sätta mig i soffan & göra ingenting en stund innan jag kommer däcka på kudden!!
Håll tummarna att det blir en bättre natt i natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Evelinah

Hihi, sicka söta bilder på Harry.! Han är verkligen jätte lik sin pappa eller.? :) Hoppas allt är bra med dig Kajsa. Du ska veta att jag verkligen beundrar dig för att du är såå stark och klarar dig så mkt själv. Det är verkligen strongt.!

2010-08-07 @ 08:32:44
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback