Crosskart-helgen i bilder!!


Lägg märke till att lille herr Hjelm hjälper stolt farfar att putta fram croskarten till startplattan!!



Föraren själv & förste mecken!!!


Lillprinsen radar upp sina rallybilar i den blöta härliga sanden för att köra ett alldeles eget race i depån!!



Tre generationer motorsportstokar.....


Harry träffade självklart en kompis oxå!! Supersöta Nova!!



Lägg märke till Harrys underbara min på detta kortet.... hahaha....



Nöjdare unge får man leta efter. Detta är livet på en pinne!!!!


Redo att hejja på pappsen!!


"kööööj pappa köööj"


Fikapaus med farmor



Som vanligt då så va det bara jag som höll i kameran.... så inga kort på mig denna gången heller!

Micke slutade på en 15e plats efter diverse krångel med ratt, luftfilter & bromsar.....

Tyvärr har min lille älsklingsprins blivit tokförkyld.... men det va det tydligen många som va på Harrys avdelning när jag ringde i morse.... usch hoppas det går över snabbt!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi kan allt fixa några kort på dih om du vill:P kram

2010-08-23 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback