Vilken överraskning!!!

Jössös va jag blev glatt överraskad när jag kom hem efter jobbet & va totalt medvetslös & berädd på att brottas med Harrys nattning i minst en timma......
Svärfar höll som bäst på att natta Harry, svärmor städade som en blådåre & på diskbänken stod världens största skål med räkor!!!!!!!!!!!
Vi har haft riktigt mysigt fredagsmys med räkor & Talang!!!!!! Tasen tusen tack för en toppenfredag!!! Haha jag som trodde jag skulle få sitta helt ensam & oroa mig för att micke inte hört av sig......

Det som gjorde kvällen om möjligt ännu bättre va att när jag tittade på mobilen nu precis innan jag skulle lägga mig så hade jag ett missat samtal....FRÅN ÄLSKLINGEN!!!!!!!!!!!!!! Äntligen fick jag ett livstecken!!! & det som va ännu ännu bättre va att det bara va två minter sen han ringt så det fanns en chans att han fortfarande hade på mobilen!!! Jag slängde mig på telefonen & efter aldeles för många signaler hörde jag världens underbaraste röst!!!
Gottegrisarna hade legat vid poolen & slappat nu på morgonen.... & nu skulle dom ut på en shoppingtur!!! Självklart skulle han blogga & maila till mig först så jag väntar spännt på att läsa om deras äventyr!!!!!

Haha på jobbet när jag fick en sån där nojjatack sa jag att antingen så ligger han i nåt dike nånstas eller så har dom fastnat på nån stripbar.... & det är bäst för honom att han ligger i diket, hahahaha!!!! Som tur va så gjorde han ju inget av det!!!

Hihi ååh jag har fjärillar i magen & känner mig helt nykär!!!!!

Vilken toppenfredag detta visade sig att bli!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är för söt gummman! =) Härligt att höra att du blir omhändertagen och lite bortskämd, mys =)

2010-04-10 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback