Vegas baby....

Japp japp idag åker min älskling till sitt drömresmål!!!!! Usch det är en sån konstig känsla det här.... jag är jättejätteglad för hans skull att han fick sin drömresa, men fy satan va jag saknar honom.... detta är verkligen löjligt!!!! Det har ju bara gått 3 dagar.... & det är 13 dagar kvar tills jag har honom hos mig igen, hur ska detta gå?! Usch va jag känner mig liten & ensam.... även fast jag är låångt ifrån ensam. Jag har ju Micke junior & den lille hårig hos mig hela tiden, MEN DET FATTAS NÅN!!!!!!!

Usch nä fy nu får jag sluta bete mig som en barnunge....

Idag är det dags för vardagen igen, jobb & dagis!!!
Imorn ska vi leka med Angelica & Anthon, skitroligt verkligen!! Det va så länge sen nu!!
Det ska ju tydligen bli fint väder oxå, hoppas att det stämmer!!! Jag måste ju få lite färg i ansiktet nu, ser ju ut som ett lik.... haha!!
Torsdag är jag & ledig & är det fortfarande fint väder då så ska jag plantera lite blommor på förmiddagen & sen träffa underbaraste Linda på eftermiddagen!!!!!!

Nä nu får jag äta lite yoghurt.... det här förbannade illamåendet vill inte ge sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback