Septemberbebis!!!

Japp japp det va en lite frisk krabat som sprattlade runt i magen.... dock väldigt liiiten, jag är tydligen bara i vecka 12!! MIn första reaktion blev en besvikelse eftersom jag redan känt sparkar & är ganska stor runt magen.... Men samtidigt så va ju allting som det skulle & det va bara EN!!!!
När jag smält beskedet lite så kom jag fram till att det va ganska skönt ändå! Harryplutt får ju en extra månad att bara mysa med sina föräldrar helt ensam & oxå en extramånad till potträning & sånna saker!!!
Eftersom jag va så tidig får jag dessutom komma på ul en gång till & det är ju en jättebonus!!!!
Jag fick inget exakt datum på bf eftersom hon fick lite olika mått, men i slutet av september blir det bebis i alla fall!!!
Räknade lite på det igår & det innebär att jag kommer gå hemma från midsommar, först på semester & sen på havandeskap!!!! Wooohooo vilken sommar!!!

Efter ul fick jag även ett fruktansvärt roligt samtal till mobilen!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är sååååååååå himla glad!!!! Helt otroligt!!!!!!
Puss på dig gumsis!!!

Nu ska jag strax börja med pannkakorna till mina två älsklingar här hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback