Nähä....

Pirret i magen varje gång jag sätter på datorn & kollar mailen är helt underbart.... tyvärr va det som jag egentligen redan visste denna gången: Inga nya mail från min älskade.....& inget nytt på hans blogg
Troligtvis hör jag inget ifrån honom förän dom åker vidare till nästa ställe..... den jävla staden är ju helt sjuk!!!!!!
Usch nu hugger det till i hjärtat igen när jag tänker på hur långt bort han är ifrån mig..... Talesättet "man vet inte va man har förän man har förlorat det" är ju så sant så sant..... Jag älskar honom mer & mer för varje dag han är borta!! Hmm sjukt det där egentligen ju.

Mín söta svärmor ringde för en stund sedan & sa att om jag kännde mig väldigt ensam så va jag så välkommen dit så!!! Det visste jag ju egntligen redan, men mysigt att höra det ändå!!! Men även om dom är Mickes föräldrar så är dom ju inte Micke.....

Jaja hur som hellst så ser jag fram emot morgondagen som ska spenderas med Angelica & Anthon!!! Hon är ju nämligen oxå gräsänka nu.... Johan har börjat jobba i Norge & för henne som absolut itne är van vid att va själv känns det nog ganska konstigt tror jag!!




Aaaaaaaah förbannade gravidhormoner, jag skulle ju inte lipa............

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh. Förstår att det är jobbigt (eller det gör jag väl inte heller eftersom jag aldrig varit ensam mer än en helg). Men försöker förstå iaf. Du får gärna hälsa på här eller att vi kommer över till dig när du känner dig ensam. Kramar

2010-04-06 @ 21:58:45
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag finns bara några kvarter bort om ni vill busa =)

2010-04-06 @ 22:38:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

håller med dej, är verkligen jätte jobbigt.. =/

2010-04-06 @ 22:50:01
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback