Man blir så pigg!!

Igår hade vi en helt underbar dag i solen!!! Massor med lek & bus som vanligt men oxå lite blomplantering, billtvättning & utefika!!!!

Idag kom Ewa & Milo på besök!!! Verkligen kanonroligt... det va så fruktansvärt länge sen sist!! Vi mumsade på blåbärs paj & vaniljsås, busade lite inne & busade ännu mera ute!!

Sen va det dags att åka & hälsa på svärisarna!!! Där blev det ju så klart ännu mera bus ute i deras trädgård & mumsig köttfärssås till middag!!!
Söta söta svärmor hade köpt två krukor till mig som jag prtata om att jag ville ha på framsidan!!!! Tusen tusen tack!!! Jag fick även kanonfina blommor så dom är färdigplanterade & klara!!! NU väntar jag bara på att Harry ska somna så jag kan gå ut & hänga upp dom!!

Grannen grillar för fullt & det luktar så jäkla gott..... funderar nästan på att sträcka mig äver staketet & sno en köttbit!!!

Måste även tillägna en rad åt Johan (läs klantskallen) som lyckats bli av mid sitt körkort i NORGE!!!!!! Härligta böter lär det ju bli oxå....underbart!!!!

Jaja hur som hellst ska jag försöka få lillgangstern att somna nu!!! Imorn blir det mvc, dagis & jobb!!


Söta lilla Milo!!!


& prinsen själv!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback