Jag fixar inte det här....

Fan jag som hade klarat mig igenom dom här två helvetesveckorna nu med alla hormoner & skit & så kommer detta........... Livet är fan inte rättvist.... tårarna bara sprutar på mig........ Jag kommer inte kunna slappna av en sekund förän min älskling är hemma hos mig igen.... Tänk om dom öppnar flygtrafiken för tidigt & planet strötar för att dom räknat fel på vindarna..... Hur många dygn extra komemr det att ta innan min älskling är trygg i mina armar..... eller rättare sagt innan jag är trygg & lugn i hans armar?????
Det här är bara helt jävla osant..... Jag skulle göra precis vad som hellst för att ha honom hemma hos mig NU!!!!!
Hur ska jag överleva dom sista dygnen???? Var kommer dom landa nånstans???? Hur ska dom ta sig därifrån & hur länge ska dom behöva stanna där dom landar innan det händer nåt??????

Fan fan fan fan fan fan fan........................ det finns inte så mycket mer att säga än FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lugny nu jag kommer snart pa min vita hast ridande och har besegrat atlanten,vulkaner och grodor...ta da

2010-04-17 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback