*ingen kommentar*

Jaha ja.... precis när jag trodde att jag inte kunde må sämre & sjunka djupare, då händer det...... FY FAN!!!!!
Hur i helvete kan man få en "psykologisk" utskällning för att man är nere & deppig när mitt liv ser ut som det gör just nu?????? & framför allt hur i helvetes jävla faaaan kan jag bli jämförd med HENNE?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Det här va verkligen droppen..... jag varken vill eller orkar gå inte på detaljer för jag vet inte exakt vilka som läser min blogg.... jag orkar inte göra mitt liv ännu sämre.... om det nu går.....
Jag är så fruktansvärt besviken på en person... hur kan man göra så???
Hade jag inte haft ensamt ansvar för Harry just nu så vet jag faktiskt itne va som hade kunna hända..... JAG ORKAR INTE MER NU!!!!!!!!!!!!

Sammanfattning av dagen då:
Fick ett hjärtskärande samtal i morse innan jobbet..... Sänder all min värme jag har kvar till dig gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen jobbade jag på som vanligt!?!

& sen kom droppen..... helt otroligt!!!!!

Om jag tyckte att jag mådde dåligt igår..... hmm ja.... då visste jag inte hur jag skulle må idag!!!!!

Tabletterna....ja dom kommer närmare & närmare...... frågan är hur många man ska ta???

Kommentarer
Postat av: sofia

lilla gumman om det är något du vill prata om så finns jag här, 5 minuter bort, det vet du!!!!

jag lider verkligen, verkligen med dig!!!!

många kramar

2010-04-21 @ 21:49:04
Postat av: Angelica

Jag finns med här!!!

2010-04-21 @ 22:19:29
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Elin Granath

vi tänker på dig gumman! du får jätte gärna komma hit med harry så får busarna leka. kram

2010-04-22 @ 11:11:45
Postat av: Helén

Herregud vad har hänt? orolig kram!

2010-04-22 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback