HAN ÄR HEMMA!!!!

Eller förlåt ursäkta ni kanske missade rubriken så jag tar det några gånger till:  HAN E HEMMA HAN E HEMMA HAN E HEMMA HAN E HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla bekymmer är som bortblåsta!!! Snacka om att gå från jordens undergång till världens mest fantstiska himmel!!! Jag svävar på små rosa moln just nu!!!!!!!!!

Jag kan ta det från början....
Micke smsade som vanligt på eftermiddagen igår & frågade hur allting va & bla bla.... precis sóm vanligt & så skrev han att han skulle ringa senare på kvällen!!! Wiiiiie kände jag då, jag ska få höra hans röst!!!!
När klockan sen närmade sig halv tio här hemma så ringde jag till honom & skulle säga go natt.... men då hade han dåligt batteri & "satt i en taxi" så han kunde itne prata, utan skulle ringa lite senare....
Hmm.... jaja skit i mig då tänkte jag & gick & la mig....
Jag måste sovit väldigt djupt för jag hörde inte dom tre första gångerna han ringde till min mobil.... men sen vaknade jag med ett ryck & blev livrädd.... jag hörde någon/något på baksidan.... men första tanke va att rådjursjävlarna va i farten igen, men så klumpiga är dom inte.... Faaan va ska jag göra??? Vågar jag titta ut???
Då va det nåt som träffade rutan... flera gånger.... Jag trodde ju att det va nån som ville jävlas med mig men jag smög mig upp & drog upp persiennerna.... & DÄR STÅR HAN, MIN DRÖMPRINS!!!!!!!!!!!
Jag flög ner för trappan & låste upp ytterdörren & DÄR STOD HAN IGEN, det va alltså ingen dröm!!!!!!!!!!!!!
Fattar ni vilken lycka????? Jag bara slängde mig runt halsen på honom & där satt jag fast medans han tog sig in genom dörren & försökte få av sig sin tunga ryggsäck!!!!!!!!!!!!!
Stackarn va sååå trött, det hade tagit honom över ett tygn för att komma hem till oss.... dom hade dessutom fått dela på sig & ta olika plan hem!!!!!!!!!! Men vem bryr sig???? HAN ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!

I natt har det inte blivit mycket sömn för min del..... först va det naturligtvis över en timmas kramandes & gosandes i sängen innan hjärtat somnade i mina armar!!! Jag kunde verkligen inte somna... jag bara låg där & njöt av att höra hans underbara små snarkningar!!!!!!!!!!!!

Tyvärr tyvärr så jobbar jag ju idag & Harry ska till dagis några timmar så att pappa kan få sova & vila ordentligt!!!! Men om en stund ska vi allt gå upp & väcka honom så Harry får se att PAPPA ÄR HEMMA innan han går till dagis!!!!!!!!!!!!

Men ikväll nrä jag slutar jobbet kommer jag flyga hem, rakt i armarna på världens underbaraste pojkvän!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback