Hahahaha....

Jag måste bara slänga in en bild på Gizmo... jag hittade honom sovandes så här i hallen för tio minuter sen:



Men han som ska sova... han hittade jag lekandes på golvet i sitt rum:



Men nepp det gick inte mamma med på denna kvällen heller så det va bara att lägga sig i sin säng.... titta va mysigt det ser ut, fattar inte att han inte vill somna.... det som e sååå gott?!?



Annars har det varit en ganska lugn dag... det enda som egentligen har hänt idag va väl att min älskling lämnade mig igen.... han va tvungen att åka till dk!!! Men men nu kan jag iallafall ringa honom dygnet runt & tjata hål i huvudet på honom, hahaha!!

Imorn ska det jobbas för hela slanten & lilleplutt ska va på dagis!!

Jo just det förresten.... hur har ni mammor & barn det på fredagen den 14 maj??? Det är ju en klämmdag så jag tänkte att många av er kanske är lediga???
Anledningen till denna konstiga fråga är att min "lille" prins fyller hela 2 år den 9 maj & jag tänkte kanske ha ett litet barnkalas den 14 maj....om det nu är några som över huvud taget kan komma då.... Va säger ni?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback