Godmorning sunshine!!

Hej hopp!!

Igår förmiddag åkte vi till Vbg & trängde oss på Ewa & Milo!!! Harry va dock på världens sämsta humör.... troligtvis för att han va trött efter nattens mardrömmar....
Hur som hellst så blev det en trevlig fika med en hel del bus från Harrys sida, medans snälla lille Milo va sååå lugn så lugn....

På vägen hem stensomnade Harry i bilen & reagerade knapt när jag bar upp honom i sängen....

Eftermiddagen blev väldigt lugn med massa myspys, lite handling på Maxi & en snabbisgungning i ösregnet eftersom jag va tvungen att locka med mig Harry ut på vovvepromenad.....

Idag är det fullt upp!! Vi har redan varit på en betydligt härligare promenad med gungning i det varma vädret!!

Snart kommer mamma & mormor hit på fikabesök!!

När Harry sovit färdigt ska vi träffa & gratta världens bästa Linda på hennes födelsedag!!!

& inte allt för sent ikväll kommer min älskade älsklingsprins hem till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr jobbar jag heeela låånga dagen imorgon & åker tiidigt till Oslo på lördag morgon..... Men men söndag eftermiddag ses vi igen.... haha ja jössös!!

På tal om Oslo så börjar jag bli lite nervös.... Det ska ju tydligen bli såååå enormt stort detta så att vi inte kommer att fatta va som hänt förän vi kommit hem igen.... Snacka om att höja förväntningarna!!!!!!

Jag har kommit fram till att det blir 2årskalas fredag den 14 maj!!! Men jag återkommer med en mer formell inbjudan & tid!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska ni göra i Oslo? :)

2010-04-29 @ 10:27:10
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är Micke hemma den 14:e, jag menar är det för pappor med? =)

2010-05-01 @ 20:31:44
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback