Glad påsk!!

Hej hej!

Hoppas alla haft en bra påsk, det har verkligen vi haft!!!

Jag skriver inte så mycket idag.... måste vila magen lite efter denna intensiva helg.... det har inte kännts helt ok i magen idag nämligen, hoppas det är borta imorn!!

Älsklingen är i alla fall framme in the Us nu & fyyyyy va jag saknar min underbaraste bubbe.... trodde inte det skulle vara jobbigt alls eftersom jag är van vid att han är borta mycket, men detta är verkligen annorlunda!!! Det är ju liksom helt omöjligt för mig att få tag på honom.... jag som är van vid att kunna ringa honom precis när som hellst!!! Snyft..... jaja han får sin drömresa med sina två bästa kompisar & det är han absolut värd!!

Här sitter mina pojkar & myser dagen innan han åkte:



Resten av bilderna är tagna från vårat bus på tomten i eftermiddags! Självklart hittade han till vattnet till slut.....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback