Fredagsmys!!!

Nu är det äntligen dags för riktig fredagsmys!!!!!

Medans världens bästaste håller på med nattningsskiftet så har jag passat på att ta en härlig dusch efter allt slit (?) på jobbet idag.... snart snart ska vi mysa ner oss i soffan & bara njuta av varandra...hahaha fy va klichigt det lät!!!

Imorn blir det en härlig familjedag i det (förhoppningsvis) fina vädret!!! Lite picknick, korvgrillning & annat mys står på schemat!!!

Hmm.... än så länge är det fullt ös på övervåningen.... det kommer nog bli en lång kväll för Harryplutt idag!! Inte så konstigt nu när pappsen äntligen är hemma igen!!!

Jo men just det, jag måste ju berätta att jag fått HUR MYCKET FINA PRESENTER SOM HELLST av min underbaring!!! Smycken, kläder, skor..... men som sagt så hade det itne behövts några presenter för den största va ju att han kom hem!!!!!!!!! Älsklingen måste iallafall ha tänkt mycket på mig nrä han va i USA eftersom han köpt så himla mycket fina grejer till mig!!!
Harry fick skitcoola kläder, ett minibasebollträ & boll, en basebollbadanka & det fräckaste utav allt (enligt Harry) en väldigt speciell "dricksmuggsgrej" med sugrör.... den har han sprungit runt med i handen hela tiden & självklart druckit en massa saft i den!!!

När älskis kom förbi på jobbet idag sa jag att jag hade hittat ett par skor som jag skulle vilja ha till Cubusresan till Oslo nästa helg..... Jag förklarade hur dom såg ut & efter en stund kom han tillbaka med en påse.... det va inte dom skorna jag hade sett, utan ett par som va mycket mycket snyggare.... plus att han hade köpt ett par skitsnygga sandaler oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han är bara föööör söt min älskade älskling!!!!!!!!! Duktig på att shoppa till mig har han blivit oxå.....hmmm.... va har hänt????

Nä nu får jag nog snart gå upp å styra upp den här nattningen.... jag vill ju ha soffmys lääänge innan jag somnar ikväll, hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback