En hel förbannad vecka.....

.... ja roligare än så verkar det inte bli....Micke kommer inte komma hem förän måndag nästa vecka....

Självklart är det skitjobbigt för honom att inte komma hem, jag säger inget annat.... men fy åt fan, jag orkar inte mycket längre asså....
Tabletterna är inte långt borta nu, & jag vill verkligen inte äta dom nu när jag är gravid....jag vill inte!!!!!!!!!!! ( det är inte många som vet va jag pratar om nu, men ni som vet förstår säkert hur jag känner just nu.....)

Min söta underbara mamma kom hit å höll mig sällskap under störer delen av dagen!!! Det blev även en sväng till tygladan för att få mig på andra tankar!!! Äntligen äntligen hittade jag gardiner till burspråket!!!! Kanonsnyggt blev det.... tuusen tack mamma!!!

Jag har mått illa som en tok hela dagen..... men nu är det nog inte bara gravidillamående längre..... det psykiska börjar bli mer & mer påtagligt. Jag får nästan inte i mig nån mat längre....& det är inget bra tecken.... Fan varför ska det behöva vara så här?!?!?!?!

Bloggen har itne varit så rolig att läsa dom senaste veckorna så jag får be om ursäkt för det.... men tyvärr lär det inte bli mycket roligare innan Micke kommer hem!!!

Dom är förövrigt kvar i N Y & får stanna där tills... hmm ja som sagt tills på söndag om det inte händer ett mirakel på stand by-listan....

Jag känner mig så förbannat ensam....som tur är har jag några underbara vänner som försöker hålla mig sysselsatt så gott dom kan!!! Men vissa dagar, som i dag tillexempel, vill jag bara gå å dränka mig.... inte träffa nån.... bara gömma mig under täcket å försvinna!!!! Tyvärr går ju inte det riktigt när jag har en underbar son & en söt liten vovve som behöver mig.... eller tyvärr & tyvärr... det är väl kanske tur!?

Här komemr iallafall lite efterlängtade bilder på unge herr Hjelm i sin lilla sandlåda:









Här är även mitt "nya" fina matrum!! Bilden blev dock lite mörk eftersom jag tog mot ett fönster.....



Kommentarer
Postat av: ewa

hej gumman!

nä fy fan va tråkigt...jag tänker på dig ska du veta...=) tyvärr blev jag dunderförkyld idag, men annars hade jag hoppat i bilen o hälsat på dig igen i veckan!

men försök o tänk positivt, en vecka går fort, fokusera på din goa lille son o vovve så ska du se att han snart är hemma hos er igen...

all kraft till dig!!=)

stor kram till er från oss!!



ewa med familj

2010-04-19 @ 18:18:17
Postat av: ewa

jättesnygga gardiner förresten!!!=)=)=)

2010-04-19 @ 18:19:18
Postat av: Anonym

jättesnygga gardiner förresten!!!=)=)=)

2010-04-19 @ 18:21:29
Postat av: Sandra

Va fint det blev inne :) Du, vart har ni köpt sandlådan? :) Om du har tråkigt och vill träffas nåndag är det bara att säga till, jag är ju bara hemma! :) kram

2010-04-19 @ 19:00:20
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

En vecka kommer at gå fort, men det är ju inget tröst när man inte har sin älskling hos sig.

Tyvärr har Hampus fått feber, annars hade vi kunnat hitta på något med er.



Jättesnygga gardiner, hade de lila i vardagsrummet..

2010-04-19 @ 20:03:00
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Angelica

lille gumman! Vi kan umgås hela veckan om ni vill! säg bara till om det blir för jobbigt så tar vi harry vettu.. ringde dej för en stund sedan för att höra hur det är med dej.. vi kan väl höras imorgon igen.! glöm ej att ringa om det är ngt.. vi finns ju här vännen! många kramar..

2010-04-19 @ 21:22:19
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: micke picke paronpung

kajjjjjsa,aven vindarna kan vanda, for mig ar du den anda,och karleken ar vart ett hogre pris, kajjjsa ler

2010-04-20 @ 04:49:44
Postat av: the new yorker

kajjjjsa, aven vindarna kan vanda for mig ar du den anda, och karleken ar vart ett hogre pris, kajjjjsssssaaa!!!!!!

2010-04-20 @ 04:52:16
Postat av: Sandra

Hade jag haft en bil hade jag jätte gärna följt med. Men Johannes ska ju på sånt där möte i Sylte så har ingen bil :/

2010-04-20 @ 08:35:48
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Lisa

kajsa gumman.. hoppas du mår bättre snart och att Micke får komma med sitt plan på söndag. Du får gärna komma hit i helgen om du inte har ngt annat för dig =) Många kramar till dig!!!!!

2010-04-20 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback