Nytt utseende igen....

Så nu har jag ändrat utseende igen & hoppas att alla kan läsa min blogg nu då.... ( det va tydligen vissa som bara kunde se bilderna förut.... så nu hoppas jag att det blir bättre!!)

Veckans dagsibravader hittills består av en fläskläpp & två klämda fingrar.... min lilla lilla älskling.... mamma ska säga upp sig så att jag kan skydda dig dygnet runt istället!!!!

Själv är jag totalt slut, jag har fortfarande inte vant mig vid att jobba, men det kan ju till stor del bero på att jag går upp runt 5 varje morgon trots att jag inte börjar förän 10.... Jaja solstrålen vill väl passa på att busa så mycket med mamma som han bara kan!!

På rasten idag blev jag i alla fall överlycklig när jag & Malin gick runt i alla skoaffärer på Överby! Jag hittade nämligen ett par svart höga skinnstövlar som va precis på pricken sånna jag ville ha.... tyvärr har jag inte ett ruttet öre just nu men Harry kanske är snäll & köper dom till mig när barnbidraget kommer på fredag?! *håller tummarna*

Igår efter jobbet va vi på Gillet & fikade med Linda, Viktoria & lille William!!! Varsin voffla med sylt & grädde blev det, supermys!!! Gissa om Harry mådde som en prins, haha!!!

Hmm ja annars har det väl inte hänt så värstans mycket, gardiner har jag fortfarande inte fått köpt några.... så vardagsrummet blir nog aldrig riktigt färdigt känns det som!!!

Imorn är vi lediga från jobb & dagis!!! På schemat står att vi äntligen ska hem till Emilia & Alvin på busfika!! Även hinna med att träffa Linda en sväng hoppas jag!!! Fullt upp när man är ledig, som vanligt!!!

Nu blir det bok & säng för min del, Harry sover så sött för länge sen!!

Natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback